ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. БЛОГ

Інтернет став частиною нашого життя, як раніше телебачення, телефон. Сучасна людина не уявляє себе без нього. Адже Всесвітня мережа містить величезну кількість текстової і візуальної інформації, яка потрібна для навчання, роботи. Та одночасно - потужний комунікатор: обмін думками, спілкування. 

Блог (від англійського web log (blog) – мережний журнал або онлайн-щоденник) - це невеликий сайт,  який створюється довільним користувачем, головний зміст якого короткі записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються і змінюються під власні потреби. 

Філологічний острівець - блог учителя української мови і літератури, зарубіжної літератури Компаніївського НВО


Блог викладача КТВМ БНАУ


Мистецтво слова - блог Школи творчого словесника 


Велика популярність блогів обумовлена декількома обставинами.
По-перше, публікувати інформацію в Інтернеті за допомогою блогів досить легко, адже використання блогів не вимагає від користувача спеціальних знань, що дозволяє здійснювати оперативну публікацію будь-якої інформації (текст, графіка, аудіо-і відео файли, анімація тощо).
По-друге, моментальна доступність до опублікованої інформації в Інтернеті, де блоги періодично скануються потужними пошуковими машинами, такими як Google,Yahoo.
По-третє, наявність безкоштовних блогових платформ (наприклад Wordpress, Blogger тощо), де будь-хто може зареєструватися та вести свій блог.
По-четверте, зручність. У блогах зручний для читання і сприйняття інформації інтерфейс, що настроюється користувачем у відповідності зі своїми потребами.
По-п’яте, інтерактивність. Можливість користувачеві додавати коментарі, одночасно адмініструвати декілька блогів, вести дискусію тощо.
По-шосте, надійність і безпека. Власник блогу може вносити до нього нові записи, модерувати коментарі відвідувачів. У блозі є можливість заборони на перегляд записів незареєстрованим користувачам. Саме з цих характеристик блогів – мобільності та доступності, зручності та інтерактивності – випливає їх вагома роль у створенні інформаційного суспільства.
Педагогічні можливості:
o      можливість роботи в мережевих проектах для відображення ходу роботи та результатів діяльності;
o      забезпечує високий рівень інтерактивності;
o      забезпечує високий рівень захисту від стороннього впливу.
Можливості використання в педагогічній практиці:
o      використання як майданчика для педагогічних дискусій;
o      можливість консультування та отримання додаткових знань;
o      можливість створення педагогічних «віртуальних мереж» (теги);
o      можливість використання для дистанційного курсу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу